Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Marketing în Direct. „Când ai terminat bugetul, ai închis campania. Cu un influenţator nu e aşa simplu"

Publicat:

Stii deja: consumatorul nu vrea sa fie informat in legatura cu tot ce se afla in magazin si cu atat mai putin in momentele sale de relaxare. , 92% dintre oameni au mai multa incredere in recomandarile word of mouth, decat in campania de promovare a unui brand. Logic - avand in vedere recenta (r)evolutie a retelelor sociale, recomandarile si criticile edistribuie online instantaneu.

Daca ai dat like unui blog sau unei pagini Facebook administrate de o persoana publica, inseamna ca ai incredere in opiniile acesteia si ca i-ai conferit un statut anume. Un influencer este…

Citeste articolul mai departe pe dcnews.ro…  

Sursa articol: dcnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

Influencerii: Cum ii folosești pentru promovarea afacerii tale și o expunere pozitiva a brandului

06:45, 31.05.2024 - Promovare prin influenceri Oricare ar fi domeniul sau nișa in care te dezvolți ca brand, exista influenceri care posteaza zilnic un conținut relevant pentru potențialii clienți pe care ii urmarești. De la kidfluenceri, care promoveaza cele mai recente tendințe in materie de jucarii pe YouTube, pana…

Bogdan Ivan: #nofake, prima platforma oficiala de raportare a conținutului deepfake din Romania

10:15, 20.05.2024 - Bogdan Ivan, ministrul Cercetarii, Inovarii și Digitalizarii, a anunțat lansarea platformei #nofake, prin care cetațenii pot raporta conținutul inadecvat pe care il sesizeaza pe rețelele de socializare. „Toleranța zero pentru dezinformare: am lansat primul mecanism oficial de raportare a conținutului…

Toleranța zero pentru dezinformare: S-a lansat primul mecanism oficial de raportare a conținutului deepfake din Romania

14:36, 17.05.2024 - Toleranța zero pentru dezinformare: S-a lansat primul mecanism oficial de raportare a conținutului deepfake din Romania, este vorba despre platforma #nofake pe site-ul Ministerului Digitalizarii. Puteți raporta conținutul deepfake de pe rețelele de socializare Facebook, Instagram, Google, YouTube și…

DOCUMENT Cum vor putea romanii sa reclame conținutul „deepfake” malițios de pe Facebook, TikTok sau Google / Statul va informa direct marile platforme in maxim 1 ora

23:50, 16.05.2024 - Romanii vor putea sa incarce pe pagina de internet a Ministerului Digitalizarii sesizari cu privire la conținutul audio/video manipulat digital (deepfake) distribuit pe internet in scopuri malițioase, iar mai departe analizarea și transmiterea datelor de la populație direct catre administratorii marilor…

TikTok va eticheta continutul generat de AI din OpenAI si din alte parti

08:56, 11.05.2024 - Cercetatorii si-au exprimat ingrijorarea ca continutul generat de inteligenta artificiala ar putea fi folosit pentru a interfera cu alegerile din SUA din aceasta toamna, iar TikTok se afla deja intr-un grup de 20 de companii de tehnologie care la inceputul acestui an au semnat un acord prin care se…

Schimbare uriașa la TikTok. Ce avertisment va aparea pe unele dintre videoclipurile postate pe platforma

08:21, 11.05.2024 -  Cercetatorii si-au exprimat ingrijorarea ca continutul generat de inteligenta artificiala ar putea fi folosit pentru a interfera cu alegerile din SUA din aceasta toamna, iar TikTok se afla deja intr-un grup de 20 de companii de tehnologie care la inceputul acestui an au semnat un acord prin care se…

Campania impotriva extensiilor de tip Adblock continua

16:15, 17.04.2024 - O actualizare a termenilor de utilizare pentru platforma YouTube, care interzice explicit folosirea aplicațiilor terțe ce faciliteaza blocarea reclamelor, a fost anunțata, recent, de Google. Masura face parte din campania impotriva extensiilor de tip Adblock, inițiata in octombrie 2023, și vizeaza aplicații…


Ce parere ai despre aceasta stire?