Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cum să gestionaţi eficient resursele umane.

Publicat:

Existenta unui sistem coerent de recrutare si selectie, instruirea periodica a angajatilor sau implementarea unui sistem de managementul performantei, corelat cu cel de managementul carierei, sunt cateva dintre solutiile oferite de , organizatorul conferintei internationale 'Great People Choose Best Practice", in cadrul careia participantii vor avea ocazia de a cunoaste specialisti in resurse umane din 25 de tari. Gestionarea resur­selor umane nu este doar ...

Citeste articolul mai departe pe romanialibera.ro…  

Sursa articol: romanialibera.ro


Stiri pe aceeasi tema

Coșuri de gunoi și europubele: colecteaza eficient si responsabil deșeurile rezultate din activitatea companiei tale!

13:46, 19.06.2024 - Gestionarea gunoiului in cadrul companiei tale este o adevarata provocare? Știai ca aceasta se poate realiza in mod cu adevarat eficient și responsabil? Daca dorești sa iți desfașori activitatea intr-un mod sustenabil și ecologic, iar gunoiul sa nu reprezinte o problema reala cu care sa te confrunți…

Curs despre managementul pacientului traumatizat

22:06, 04.06.2024 - UPU-SMURD Targu Mureș și Organizația Studențeasca de Medicina de Urgența (OSMU) au organizat, zilele trecute, un curs despre managementul pacientului traumatizat, la care au participat peste 100 de voluntari UPU-SMURD Targu Mureș. In cadrul cursului au fost abordate noțiuni fundamentale de igiena, ABCDE-evaluarea…

Cum sa iți gestionezi timpul eficient la locul de munca. Trucuri pe care trebuie sa le știe orice angajat

16:55, 24.05.2024 - Gestionarea timpului nu este doar o abilitate necesara, ci una de care depinde succesul profesional și implinirea personala. Iata cum sa iți gestionezi timpul eficient la munca, astfel incat sa nu ramai in urma cu task-uile. Ce este gestionarea timpului? Gestionarea timpului inseamna sa planifici cum…

STUDIU EY: Trei din patru companii nu reusesc sa gestioneze in mod eficient mobilitatea resurselor umane, pe fondul cresterii vertiginoase a cererii de experienta internationala in campul muncii

13:55, 07.05.2024 - ”Doar unul din patru angajatori (25%) dispune de o functie de mobilitate pe deplin dezvoltata, iar trei sferturi (75%) nu reusesc sa profite de o forta de munca cu adevarat mobila si agila”, potrivit editiei 2024 a studiului EY ”Mobility Reimagined. Companiile din intreaga lume risca sa piarda cursa…

Analiza: Trei din patru companii nu reușesc sa gestioneze in mod eficient mobilitatea resurselor umane

12:50, 07.05.2024 - Doar unul din patru angajatori (25%) dispune de o funcție de mobilitate pe deplin dezvoltata, iar trei sferturi (75%) nu reușesc sa profite de o forța de munca cu adevarat mobila și agila, potrivit ediției 2024 a studiului EY – Mobility Reimagined. Companiile din intreaga lume risca sa piarda cursa…

Un antrenor australian contesta existenta unui sistem de dopaj incurajat de Beijing

12:35, 22.04.2024 - Un antrenor australian, care lucreaza cu Federatia chineza de natatie, a respins afirmatiile conform carora statul chinez ar incuraja un sistem de dopaj, in urma unui articol aparut in presa australiana de luni, informeaza AFP, potrivit Agerpres.

Guvernul a aprobat un proiectul de lege in ceea ce privește gestionarea resurselor umane

16:00, 17.04.2024 - Guvernul a aprobat in ședința de astazi, 17 aprilie, proiectul de lege ce ține de actualizarea cadrului normativ privind autoritațile administrative subordonate Ministerului Mediului, in special in ceea ce privește gestionarea resurselor umane, noteaza Noi.md. Astfel, personalul de conducere al autoritaților…

Simonis, dupa solicitarile comisiilor de a lucra de acasa: Nu inseamna ca nu se lucreaza

17:00, 09.04.2024 - Presedintele interimar al Camerei Deputatilor, Alfred Simonis, a afirmat, marti, cu privire la solicitarile a doua comisii de a lucra in sistem online sau in sistem hibrid, ca asta nu inseamna ca deputații nu vor mai lucra.


Ce parere ai despre aceasta stire?