Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Black Friday, ocazie pentru firme să-și ignore clienții? Comanda unui client a fost amânată două săptămâni

Publicat:



Un client nemulțumit susține ca un magazin online i-a fost încurcata comanda, iar coletul nu i-a sosit nici macar dupa aproape doua saptamâni.

În plus, persoana în cauza susține ca nu a reușit decât foarte greu sa ia legatura cu magazinul prin telefon și nici atunci probemele sale nu au fost rezolvate.

&"In data de 27 noiembrie 2013 am decis achizitionarea unui calculator de la unul din magazinele online. La prima vedere site-ul respectivei companii (OKTAL) prezenta suficiente mentiuni de calitate, atestate prin urmatoarele certificate: membru…

Citeste articolul mai departe pe stiridecluj.ro…  

Sursa articol: stiridecluj.ro


Stiri pe aceeasi tema

Alerta alimentara! Sortiment de carne tocata retras

14:45, 08.06.2024 - ANSVSA a retras un sortiment de carne tocata din magazine  și a emis o alerta alimentara. Produsul in cauza este Auchan Carne de vita de 500 grame, identificat in lotul 4899, cu data de expirare stabilita pentru 06.06.2024, potrivit B1Tv. Autoritatea Naționala Sanitar-Veterinara și pentru Siguranța…

Produsul la preț de nimic care a aparut la Lidl Romania. Clienții se vor bate pe el, e foarte iubit de romani

17:00, 31.05.2024 - Lidl se numara printre cele mai frecventate supermarketuri de romani. Prețurile mai mici in comparație cu alte lanțuri de magazine și ofertele de nerefuzat sunt principalele motive pentru care magazinul este atat de popular. Produsul vandut de Lidl cu doar 1 leu Lidl a lansat recent un aliment consumat…

Sanda Maria Ardeleanu: „Lucian Harșovschi cunoaște problemele sucevenilor din interiorul activitații de viceprimar, fiind mereu preocupat sa le rezolve solicitarile”

12:25, 26.05.2024 - Candidatul PNL pentru Consiliul Local Suceava, fostul deputat Sanda Maria Ardeleanu, considera ca liberalul Lucian Harșovschi trebuie sa fie primarul Sucevei pentru ca Lucian Harșovschi este cel care problemele sucevenilor din interiorul activitații de viceprimar, fiind mereu preocupat sa le rezolve…

Cand vor scapa bucureștenii de problemele cu apa calda și caldura. Nicușor Dan: „Da, da, se rezolva”

08:35, 10.05.2024 - Primarul Capitalei, Nicusor Dan, susține ca in urmatorii patru ani principalele probleme in ceea ce priveste asigurarea caldurii si a apei calde in reteaua centralizata din oras vor fi rezolvate.  ”Da, da, se rezolva. In administratia precedenta a fost o medie cam de 17 kilometri pe an, noi am avut…

Probleme de securitate la iPhone. Nemulțumire in randul utilizatorilor

14:25, 29.04.2024 - Utilizatorii iPhone au reclamat recent ca ID-ul lor Apple a fost resetat la intamplare. Mulți dintrea aceștia nu au mai putut sa iși acceseze conturile. Peste noapte, utilizatorii de iPhone au apelat la rețelele de socializare pentru a se plange ca au fost deconectați din conturi. Clienții afectați…

Site-urile Temu și Shein, in vizorul ANPC. Ce trebuie sa faca clienții inainte de a cumpara de pe aceste platforme

17:55, 24.04.2024 - ANPC verifica site-urile de cumparaturi Temu și Shein. Comisarii verifica posibilele practici comerciale incorecte ale comercianților in relația cu consumatorii. ANPC are și cateva sfaturi pentru consumatorii care cumpara online de pe aceste site-uri. Sunt verificate posibilele incalcari ale legislației…

O geanta cu peste un milion de lei, șpagi nenumarate, o avere colosala pe care nimeni nu o știe pentru: 6 LUNI, 3 SAPTAMANI ȘI 3 ZILE

01:10, 18.04.2024 - PRAF IN OCHII NOȘTRI…In septembrie anul trecut, procurorii DNA au facut un tam-tam formidabil, cu pozele și filmele avandu-l in prim-plan pe Dumitru Buzatu. Acesta poza elegant cu mainile pe mașina de la CJ Vaslui și cu geanta plina de bani in portbagaj. Dupa mai puțin de 7 luni de arest lejer, același…

Retailerii online, precum eMAG sau Altex, sunt de acum obligați sa aiba oameni cu care clienții sa poata vorbi

14:11, 15.04.2024 - Clienții care cumpara online vor avea mai multa putere in ceea ce privește comunicarea cu retailerii. Aceștia nu vor mai fi limitați la interacțiunea cu chatbot-ul, ci vor putea contacta direct retailerii și vor putea depune plangeri impotriva magazinelor care nu ofera date de contact clare atat pentru…


Ce parere ai despre aceasta stire?