Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

60.000 de antilope au murit în patru zile. Stupoare în rândul oamenilor de știință

Publicat:

Zeci de mii de antilope saiga, antilope de stepa dintr-o specie aflata in pericol de dispariție, au murit din cauze inca necunoscute, la inceputul verii, in stepele din centrul Kazahstanului, conform unui material publicat joi de .

Citeste articolul mai departe pe realitatea.net…

Sursa articol: realitatea.net

Stiri pe aceeasi tema

Un tip de cancer, depistat printr-un test de saliva. Descoperire revoluționara a oamenilor de știința

10:56, 01.06.2024 - Oamenii de stiinta au dezvoltat un test de saliva care ar putea ”schimba situatia” in ceea ce priveste cancerul de prostata la nivel mondial, prin depistarea mai devreme a bolii, prin detectarea cazurilor in care barbatii prezinta un risc ridicat si prin evitarea tratamentelor inutile pentru ceilalti,…

Avertisment al oamenilor de stiinta in privința bolilor cerebrale: motivul pentru care se vor agrava

07:55, 18.05.2024 - Schimbarile climatice se manifesta din ce in ce mai mult, le resimtim zilnic efectele in intreaga lume. Anul 2023 a fost cel mai cald an inregistrat vreodata. Persoanele cu afectiuni neurologice pot fi printre primele si cele mai grav afectate, informeaza news.ro.

NYP: Minciunile oamenilor de știința cu privire la pandemia COVID-19. Virusul care a omorat milioane de oameni, posibil creat de om

15:51, 17.05.2024 - La patru ani de la izbucnirea pandemiei de Covid, in SUA se aduc acuzații de falsificare a adevarului de catre oamenii de știința, iar dr. Fauci este aratat cu degetul pentru ca a ținut cu „big pharma”.

Viața pe Marte? Descoperirea facuta de oamenii de stiința

22:51, 07.05.2024 - Viața pe Marte? O serie de roci imprastiate pe o straveche linie a unui tarm de pe Marte arata ca Planeta Rosie ar fi fost mult mai asemanatoare Terrei decat au crezut oamenii de stiinta, conform unui studiu publicat in jurnalul JGR Planets, transmite marti Live Science. Rocile, descoperite de roverul…

Cat de periculos este praful saharian care a cazut peste Romania? Explicația oamenilor de știința

14:30, 24.04.2024 - Foarte mulți romani au avut parte de o surpriza neplacuta in dimineața zilei de 24 aprilie, cand și-au gasit mașinile pline de praf de culoare portocalie. Pe langa aceste neplaceri, oamenii de știința susțin ca mai pot exista și alte aspecte ingrijoratoare

Obiectul fascinant care graviteaza in jurul Lunii. Explicația oamenilor de știința

23:25, 11.04.2024 - NASA a fotografiat un obiect misterios, aproape in forma de glonț, pe linga Luna, recent, imagini fiind publicate de administrația spațiala la sfirșitul saptaminii trecute, noteaza Noi.md. Fotografiile, realizate de Orbiterul de Recunoaștere Lunara (LRO) al NASA, prezinta o linie subțire orizontala,…

Obiectul fascinant, imortalizat de NASA, care graviteaza in jurul Lunii. Explicația oamenilor de știința

15:45, 10.04.2024 - NASA a fotografiat un obiect misterios, aproape in forma de glonț, pe langa Luna, recent, imagini fiind publicate de administrația spațiala la sfarșitul saptamanii trecute, scrie playtech.ro.

Explicația oamenilor de știința pentru creșterea puternica a numarului cancerelor de prostata la nivel mondial

08:30, 06.04.2024 - Numarul cancerelor de prostata va creste puternic in urmatorii ani la nivel mondial, in special in tarile mai putin bogate, estimeaza un studiu publicat in revista The Lancet, care explica aceasta tendinta prin imbatranirea previzibila a populatiei, informeaza AFP, potrivit Agepres.

Ce parere ai despre aceasta stire?