Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

00:01, 08.07.2024

Un nou fenomen ne lasă fără bani! Producătorii folosesc UpFlation pentru a umfla artificial prețurile

Un nou fenomen ne lasă fără bani! Producătorii folosesc UpFlation pentru a umfla artificial prețurile

Specialiștii spun că regăsim acest nou fenomen în marile lanțuri de magazine din țara noastră și se observă o creștere a prețului dacă ne referim la categoriile de produse de igienă, cosmetice sau de îngrijire…




20:26, 07.07.2024

Un nou fenomen ne lasă fără bani! Producătorii folosesc UpFlation pentru a umfla artificial prețurile

Un nou fenomen ne lasă fără bani! Producătorii folosesc UpFlation pentru a umfla artificial prețurile

Specialiștii spun că regăsim acest nou fenomen în marile lanțuri de magazine din țara noastră și se observă o creștere a prețului dacă ne referim la categoriile de produse de igienă, cosmetice sau de îngrijire…




09:20, 05.07.2024

Strategia de marketing care ne lasă fără bani în buzunare. La ce să fim atenți când facem cumpărături

Strategia de marketing care ne lasă fără bani în buzunare. La ce să fim atenți când facem cumpărături

Românii sunt loviţi, fără să ştie, de un nou fenomen care le ia banii direct din buzunar. Mai concret, este vorba despre UpFlation, o practică pe care producătorii o folosesc pentru a umfla artificial preţurile…




16:26, 03.07.2024

Noua găselniță a producătorilor ca să mai scumpească marfa din magazin. Ce este „upflation”, fenomenul prin care se încearcă păcălirea consumatorilor

Noua găselniță a producătorilor ca să mai scumpească marfa din magazin. Ce este „upflation”, fenomenul prin care se încearcă păcălirea consumatorilor

După „shrinkflation”, „upflation” este un nou trend prin care companiile de retail încearcă să recupereze vânzările mai scăzute ale anumitor produse, în special în zona de cosmetice și îngrijire personală, scrie…




07:45, 03.07.2024

„Upflation”, trendul care scumpește produsele pentru consumatori

Un nou trend După „shrinkflation”, „upflation” este un nou trend prin care companiile de retail încearcă să recupereze vânzările mai scăzute ale anumitor produse, în special în zona de cosmetice și îngrijire personală,…