Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

17:45, 19.12.2023

Entuziasmul resimțit în apropierea sărbătorilor scade de la 17% anul trecut, la 6% în 2023 / Ce cadouri își doresc oamenii de Crăciun

Anul acesta, românii își vor petrece Crăciunul acasă (56%) sau în vizită la cei dragi (39%). O treime din buget se va duce pe mâncare și băuturi, 28% pe cadouri și 11% pe decorațiuni și atmosferă festivă. 4 din…




13:15, 18.12.2023

STUDIU Obiceiurile financiare ale românilor. Pentru ce ar vrea să pună bani deoparte

CIPRA - Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză – a realizat luna aceasta, cu sprijinul Reveal Marketing Research, un studiu despre obiceiurile și atitudinile românilor privind utilizarea diverselor modalități…




00:10, 18.12.2023

Aproape două treimi dintre români preferă să achite cu cardul cumpărăturile de Sărbători

Aproximativ 81% dintre români preferă plăţile la POS, mai ales pentru cumpărături la supermarket sau hypermarket, înregistrându-se un trend descendent de utilizare a numerarului, arată un studiu dat publicității…




14:10, 15.12.2023

61% dintre români preferă să achite cu cardul cumpărăturile de sărbători

În luna decembrie 2023, Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză – a realizat, cu sprijinul Reveal Marketing Research, un studiu despre obiceiurile și atitudinile românilor privind utilizarea…




13:06, 15.12.2023

Studiu: 1 din 2 români își prelungește sesiunea de cumpărături dacă pe fundal se aude muzică pe placul lor

Magazinele și mall-urile sunt destinațiile principale de timp liber ale românilor, iar 54% dintre români își prelungesc sesiunile de cumpărături dacă pe fundal se aude muzică cunoscută pe placul lor, arată un studiu…




12:21, 15.12.2023

Studiu: Ce preferinte au romanii in materie de plati

Un nou raport de cercetare realizat in luna decembrie 2023 de CIPRA in parteneriat cu Reveal Marketing Research a avut ca tema obiceiurile si atitudinile romanilor privind utilizarea diverselor modalitati de plata.…




12:05, 05.12.2023

În teorie consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de nevoia de a salva resursele planetei, în practică 28% încearcă să consume cât mai sustenabil…

Studiu Reveal Marketing Research (Studiul nr. 142 din cadrul Reveal Market Resources) Reveal Marketing Research, în colaborare cu Kaufland România, UniCredit Bank și Valorem, a realizat cea de-a doua ediție a barometrului…




11:10, 05.12.2023

STUDIU: Mai mult de jumătate dintre români au o disponibilitate redusă de a consuma sustenabil

STUDIU: Mai mult de jumătate dintre români au o disponibilitate redusă de a consuma sustenabilMai mult de jumătate dintre români (57%) manifestă o disponibilitate redusă de a consuma sustenabil şi declară că se…




11:41, 30.11.2023

STUDIU 9 din 10 români au auzit despre Sistemul de Garanție-Returnare, însă nu au o imagine clară asupra modului de funcționare a acestuia

87% dintre români au auzit despre Sistemul de Garanție-Returnare a ambalajelor băuturilor îmbuteliate, nivelul de conștientizare crescând cu 21% comparativ cu luna iunie 2023. 61% dintre români intenționează să…




13:45, 29.11.2023

9 din 10 români au auzit despre Sistemul de Garanție-Returnare, însă nu au o imagine clară asupra modului de funcționare a acestuia

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre ce știu, de unde au aflat și cum intenționează românii să acționeze în contextul…




12:50, 28.11.2023

Hub de date cu peste 140 de studii gratuite pentru susținerea pieței de marketing și comunicare din România

Studiu Reveal Market Resources Reveal Marketing Research, companie de cercetare de piață full-service cu o experiență de 15 ani de activitate în domeniu, lansează Reveal Market Resources. Acest hub de date cuprinde peste…




12:11, 14.11.2023

​Prețul mare al energiei îi face pe români să închidă lumina și televizorul când ies din cameră / Ce alte măsuri putem lua pentru a reduce risipa

Șapte din zece români vor să reducă risipa de energie, iar principalul factor care îi determină să ia această măsură este prețul mare al energiei, arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research și România…




07:36, 28.10.2023

Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate

Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate…




13:25, 27.10.2023

Muzica îi însoțește zilnic pe 87% dintre români

Studiu Reveal Marketing Research Prin cel mai recent studiu reprezentativ la nivel național urban, Reveal Marketing Research și-a propus să creeze o imagine concretă asupra rolului muzicii cunoscute în viața de…




17:45, 26.10.2023

Studiu Reveal Marketing Research: Muzica îi însoțește zilnic pe 87% dintre români

Prin cel mai recent studiu reprezentativ la nivel național urban, Reveal Marketing Research și-a propus să creeze o imagine concretă asupra rolului muzicii cunoscute în viața de zi cu zi a românilor și despre obiceiurile…




17:45, 26.10.2023

Muzica face parte din viața zilnică a 87% dintre români, conform unui nou studiu

87% dintre români ascultă muzică în fiecare zi, câte 30 de minute. Muzica din restaurante și cafenele influențează starea a 91% dintre români, arată un studiu.Studiul lansat de Reveal Marketing Research Iași arată…




13:50, 17.10.2023

Pentru majoritatea românilor muzica comercială/cunoscută este un prilej de bucurie și relaxare atunci când ies în oraș

Studiu Reveal Marketing Research Prin cel mai recent studiu reprezentativ la nivel național urban, Reveal Marketing Research și-a propus să creeze o imagine clară asupra importanței și impactului muzicii atunci…




21:45, 14.09.2023

Românii vor un stil de viaţă sănătos și sustenabil, dar prețul continuă să fie un obstacol. Studiu

Românii vor un stil de viaţă sănătos și sustenabil, dar prețul continuă să fie un obstacol. Studiu Într-un studiu recent efectuat în perioada 8 – 14 august 2023, cu participarea a 1.015 respondenți, Reveal Marketing…




11:20, 14.09.2023

STUDIU: 74% dintre români susțin că folosesc pungi reutilizabile

Şapte din zece români îşi manifestă interesul de a avea un stil de viaţă sustenabil, însă preţul continuă să fie un impediment important, astfel că doar 38% consideră că produsele „verzi” au tarife accesibile,…




10:25, 14.09.2023

Românii doresc un stil de viață mai bun

Şapte din zece români îşi manifestă interesul de a avea un stil de viaţă sustenabil, însă preţul continuă să fie un impediment important, astfel că doar 38% consideră că produsele ‘verzi’ au tarife accesibile,…




11:00, 23.08.2023

Cum ne-a schimbat pandemia: stăm mai mult acasă, cumpărăm mai puține haine și gătim mai des acasă (studiu)

Când au de făcut o achiziție (de la cumpărarea unei case, la îmbrăcăminte sau mâncare), cei mai mulți români merg pe mâna părinților (74%), a partenerului de viață (73%), iar scorurile cele mai mici sunt înregistrate…




09:05, 22.08.2023

6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați (studiu)

Reveal Marketing Research și-a propus să descopere în cel mai recent studiu de piață cum se raportează românii la relațiile cu apropiații, care este rolul acestora în modelarea diferitelor aspecte ale vieții și…




13:40, 21.08.2023

Românii sunt tot mai interesați de cursuri pentru dezvoltare personală

Milenialii fără partener și tinerii profesioniști sunt cei mai interesați de programele care să îi ajute atât în dezvoltarea personală (73%), cât și în cea profesională (71%), arată un studiu Reveal Marketing Research.…




15:25, 08.08.2023

Românii acordă o atenţie sporită caracterului modern şi ecologic al produselor atunci când evaluează materialele de zidărie(studiu)

Românii acordă o atenţie sporită caracterului modern şi ecologic al produselor atunci când evaluează materialele de zidărie pe care urmează să le folosească, pentru 58% fiind important atributul prietenos cu mediul…




08:15, 12.07.2023

Se schimbă lumea. Și mass-media

Daniel Săuca Mai citesc diverse studii, așa, poate, poate sunt adevărate (din sutele vânturate zilnic). Cu speranța că identifică măcar relativ corect mersul lucrurilor. Așa și cu studiul Reveal Marketing Research…




16:36, 11.07.2023

Peste jumătate dintre români sunt îngrijoraţi în legătură cu rezistenţa locuinţei în care trăiesc în cazul unui cutremur puternic

Peste jumătate dintre români (54%) sunt îngrijoraţi în legătură cu rezistenţa locuinţei în care trăiesc în eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977, arată rezultatele unui studiu de specialitate, publicate…




15:55, 11.07.2023

5 din 10 români, îngrijorați în legătură cu locuința lor

 5 din 10 români sunt îngrijorați în legătură cu rezistența locuinței în care trăiesc în eventualitatea unui cutremur puternic, arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research. Studiul la nivel național a…




13:20, 11.07.2023

Peste jumătate dintre români sunt îngrijoraţi de rezistenţa locuinţei în cazul unui cutremur major (studiu)

Peste jumătate dintre români (54%) sunt îngrijoraţi în legătură cu rezistenţa locuinţei în care trăiesc în eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977, arată rezultatele unui studiu de specialitate, publicate…




15:06, 04.07.2023

Pentru divertisment și relaxare românii accesează platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) și televiziunea (41%)

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizate în viața…




11:50, 21.06.2023

6 din 10 români intenționează să recicleze de fiecare dată ambalajele o dată cu implementarea noului sistem garanție-returnare

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și comportamentele românilor privind gestionarea deșeurilor și reciclarea, în contextul…