Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:38, 15.11.2017

Black Friday 2017 la FashionUP: 70.000 de produse reduse

Black Friday este cea mai buna ocazie din an pentru a cumpara produsele dorite la preturi considerabil mai accesibile. Dincolo de reducerile semnificative, gamele de articole sunt suplimentate si este o oportunitate…




13:59, 31.10.2017

Mercury Research: Turistii romani incep sa se distanteze de mirajul super-ofertelor si preturilor foarte mici

Turistii romani incep sa se distanteze de mirajul super-ofertelor si preturilor foarte mici si se bazeaza pe incredere, apreciaza suportul pre si post vanzare realizat prin serviciile de relatii cu clientii si…




11:55, 28.08.2017

STIRI AUTO-Proleasing Motors anunta o cifra de afaceri de peste 14 milioane de Euro la jumatatea anului

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru marcile Ford si BMW si dealer auto rulate multi-marca, prin platforma rulate-proleasing.ro, incheie primul semestru al anului 2017 cu indeplinirea obiectivelor propuse…




11:56, 10.08.2017

Ionuţ Voinea preia conducerea operaţiunilor tehnice ale UPC pentru Europa Centralã şi de Est

Ĩncepând cu luna august 2017, Ionuţ Voinea, Technology Director UPC România, a fost numit VP Integration & Operations pentru Regiunea Europa Centralã şi de Est a Liberty Global. Ĩn noul sãu…




16:35, 29.05.2017

STIRI AUTO-Proleasing Motors anunta rezultatele de business pentru anul incheiat

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile Ford și BMW, anunță bilanțul rezultatelor pentru anul 2016, privind toate unitățile de business ale companiei. Compania a înregistrat creștere pe toate verticalele…




16:59, 20.03.2017

PRIME Iaşi și AIESEC Iași organizează prima ediție a proiectului Worldwide Marketing

Asociaţia Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, PRIME Iaşi, în colaborare cu AIESEC Iași organizează pe 25 – 26 martie, respectiv 1 – 2 aprilie, prima ediție a proiectului Worldwide Marketing. Acesta va…




12:58, 15.03.2017

ARMO pregătește versiune 2.0 a ghidului de bune practici pentru magazinele online, în parteneriat cu autoritățile

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Asociația Pro Consumatori (APC) și Centrul European al Consumatorilor România…




18:32, 02.02.2017

Cauți un job în customer support? Pe eJobs.ro găsești peste 6.600 de oferte

Cauți un job în customer support? Dacă ești o persoană comunicativă și te pricepi să oferi sfaturi utile, îți va fi ușor să îți găsești un job cu multe beneficii, în telecomunicații. Companiile se ocupă de pregătirea…




10:22, 22.12.2016

Cum se face Customer Care în România. ”Avem o cultură a ego-ului, nu una a relației”

Sintagma „clientul nostru, stăpânul nostru” rămâne una lipsită de conținut la prestatorii români de servicii, spune Cosmin Badea, specialist în Customer Care, în cadrul HPDI, companie specializată în soluții de…




11:13, 20.12.2016

De ce nu avem Customer Care de calitate în România? 5 sfaturi pentru a îmbunătăți relația cu clientul

Perioada sărbătorilor de iarnă întinde la maximum nervii clienților, care se plâng de calitatea serviciilor pentru că, în România, relația dintre client și prestatorul de servicii - indiferent că vorbim de o simplă…




13:53, 16.12.2016

Fotografia - pasiune și meserie: Andrei Badea,consultantul F64 îndrăgostit de natură

F64 continuă proiectul &"Fotografia - pasiune și meserie“ dedicat consultanților săi. Cea mai nouă poveste este a lui Andrei Badea și a relației sale cu fotografia, de la simple cadre de vacanță până…




12:08, 09.11.2016

Coferință despre Customer Care, la Camera de Comerț Iași

Conferinta va avea loc pe 10 noiembrie, la Camera de Industrie si Comert. Evenimentul face parte din seria conferintelor Customer Care, reprezentand cea de-a 15-a editie de la debut, si constituie pentru industria…




12:43, 07.11.2016

Cauți un job în telecomunicații? Pe eJobs.ro, găsești peste 1.700 de oferte

Dacă ești o persoană comunicativă și te pricepi să oferi suport clienților, îți va fi foarte ușor să îți găsești un job cu multe beneficii, în telecomunicații. Companiile se ocupă de pregătirea ta profesională…




09:19, 07.11.2016

„Customer Care Conference & Expo”, joi la Camera de Comerț

Joi, Camera de Comert si Industrie Iasi va gazdui un eveniment din seria „Customer Care Conference & Expo", cea mai importanta serie de evenimente dedicate industriei de asistenta pentru clienti din Europa de Est.…




17:32, 26.04.2016

Cat si pe ce mai cheltuie firmele pentru instruirea angajatilor, in 2016

Jumatate din totalul zilelor de curs cerute de companii sunt concentrate in trei categorii de interese, care au ca scop imbunatatirea abilitatilor de comunicare si relationare, spun managerii companiilor de training…




15:38, 04.04.2016

Intrarom și Genesys primesc premiul “Best Technology Solution Provider for Banking Sector

Intrarom, filiala românească a Intracom Telecom, a anunțat astăzi că, împreună cu partenerul său Genesys, leader de piață în omnichannel customer experience și soluții pentru Contact Centers,…




14:59, 07.03.2016

Afla care sunt speakeri la Customer Care Conference & Expo

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, invită specialiștii de customer care la o nouă dezbatere centrată pe satisfacția clientului și pe recrutarea, pregătirea și fidelizarea angajaților ...




14:52, 05.03.2016

Strategia de succes folosita de unele companii din Romania pentru a-si creste productivitatea

Angajarea in ultimii ani a unui numar din ce in ce mai mare de nativi in industria Customer Care (relatii cu clientii) din Romania este o consecinta naturala a adaptarii angajatorilor din tara noastra la realitatile…




15:03, 03.03.2016

Intrarom a primit premiul “e-Technology for Banks”

Intrarom, filiala din Romania a Intracom Telecom, a anuntat astazi ca a primit premiul "e-Technology for banks", la "Gala e-Finance 2016», care a avut loc la inceput de an in București. Evenimentul,…




18:53, 12.12.2015

Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza

Intr-o situatie de criza, precum cea de la Volkswagen, cum face diferenta un departament sau un program bun de relatii cu clientii (Customer Care)? Ce pot face companiile pentru ca sa nu-si piarda clientii? Paradoxul…




12:24, 30.07.2015

“Managerii României performante” continuă în luna august

Pentru dezvoltarea mediului de afaceri din România, specialiștii sunt de părere că antreprenorii și persoanele aflate în funcții de conducere sunt nevoiți să-și adapteze strategia de afaceri în funcție de evoluția…




13:28, 29.07.2015

Specialist: „Mediul de afaceri trebuie să racordeze la epoca Social Media”

Pentru dezvoltarea mediului de afaceri din România, specialiștii sunt de părere că antreprenorii și persoanele aflate în funcții de conducere sunt nevoiți să-și adapteze strategia de afaceri în funcție de evoluția…




23:50, 13.07.2015

Studiu: Calitatea serviciilor in domeniul stomatologic este la nivel mediu/ 47% din pacienti nu sunt pe deplin multumiti

Aproximativ 47% din pacientii celor mai importanti jucatori de pe piata dentara din Romania nu sunt pe deplin satisfacuti de calitatea serviciului oferit, chiar daca actul medical in sine este, de cele mai multe…




13:45, 05.05.2015

Xerox angajeaza 140 de oameni in Bacau

Xerox, filiala unuia dintre cei mai mari producatori de copiatoare, imprimante si multifunctionale la nivel mondial, va deschide un nou centru de suport pentru clienti in Bacau, unde va angaja 140 de oameni care…




13:20, 05.05.2015

Xerox inaugurează un nou centru de servicii pentru clienți în Bacău

Xerox îşi extinde activitatea de servicii oferite clienţilor europeni, prin deschiderea unui nou centru de customer care în Bacău, unde va angaja 140 de specialişti. Noul centru, aflat în clădirea…




15:05, 19.02.2015

88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, organizeaza cea de-a 11 a editie Customer Care Conference and Expo, eveniment de afaceri ce aduce in prim plan instrumente inovatoare de eficientizare a industriei…




12:48, 18.04.2014

Adevarul despre Mistery Shopping, serviciul care iti arata cat de mult te pretuiesc clientii INTERVIU

In SUA sau in vestul Europei, serviciile de Mistery Shopping reprezinta un instrument popular pentru stimularea angajatilor, dar si pentru obtinerea unei perspective realiste despre propria afacere. Totusi, piata…




11:03, 07.02.2014

Cat costa monitorizarea online pentru companii si de ce conteaza

Companiile nu ar trebui sa activeze pe Facebook pentru ca toata lumea e pe Facebook, sau pentru ca concurenta face asta, ci pentru ca Facebook le poate ajuta sa rezolve niste probleme de Customer Care, sau pentru…




09:09, 30.01.2014

CGS România angajează 100 de oameni la Braşov (Economic)

  Compania americană CGS – cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România- scoate la concurs 250 de joburi în limbile română, engleză, franceză, spaniolă, germană, italiană şi olandeză.…




13:36, 29.01.2014

CGS angajează 250 de persoane în primele două luni ale anului

Compania americană CGS – cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România- scoate la concurs 250 de joburi în limbile română, engleză, franceză, spaniolă, germană, italiană şi olandeză.…