Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:20, 20.03.2015

Persoanele în vârstă pot achita facturile către Modern Calor şi de la domiciliu!

Societatea Modern Calor SA a creat condițiile pentru a face încasarea facturilor la domiciliu pentru persoanele în vârsta sau care suferă de diferite afecțiuni ce le fac dificilă deplasarea până la o bancă sau…




09:10, 06.11.2014

Modern Calor primește cereri pentru ajutoare de încălzire de la trei asociații! Vezi care!

Vineri, 7 noiembrie 2014, la punctul termic din Parcul Tineretului, SC Modern Calor SA va organiza o nouă acțiune de depunere a documentațiilor pentru acordarea ajutoarelor de încălzire. Aceasta se va adresa proprietarilor…




09:27, 13.08.2014

Comunicat Modern Calor: Soluția pentru scăderea facturii la încălzire – distribuția pe orizontală

Distribuția pe orizontală se realizează prin montarea unor noi coloane pe scara blocului, cu racorduri individuale, robinete de izolare şi contoare de energie termică pentru fiecare apartament (asemănător cu instalațiile…




13:21, 06.12.2013

Comunicat Modern Calor: Investițiile și-au atins obiectivele programate în ceea ce privește reducerea cheltuielilor tehnologice și de exploatare

Investițiile făcute în ultimii ani în sistemul de termoficare al municipiului Botoșani și-au atins obiectivele programate în ceea ce privește reducerea cheltuielilor tehnologice și de exploatare a capacităților…




12:27, 26.11.2013

Comunicat Modern Calor: "Termoficare 2006 - 2015 - Căldură și confort"

Societatea Modern Calor împreună cu Primăria municipiului Botoșani continuă eforturile investiționale pentru a oferi servicii publice de calitate la prețuri accesibile. Încă 13 scări de bloc din municipiul Botoșani…




12:51, 11.11.2013

Comunicat Modern Calor: Distribuția pe orizontală – soluția pentru o factură scăzută la încălzire

Distribuția pe orizontală se realizează prin montarea unor noi coloane pe scara blocului, cu racorduri individuale, robinete de izolare şi contoare de energie termică pentru fiecare apartament (asemănător cu instalațiile…




12:52, 15.06.2012

Comunicat Modern Calor: Botoșănenii se rebranșează la sistemul centralizat de încălzire

Zilnic la Serviciul clienţi al societăţii Modern Calor sunt înregistrate cereri de rebranșare. Aceasta în condiţiile în care, în anii trecuţi, vara se înregistrau de regulă cereri de debranşare, pentru că acesta…