Alexandru Paunescu - Stiri si informatii despre Alexandru Paunescu | pagina 2 Ultima actualizare: 01:51:10, 27.06.2024
14:29, 15.01.2020
O bancă şterge datorii de aproape 300.000 de lei şi 52.000 franci elveţieni pentru doi clienţi
Un bucureştean a obţinut ştergerea unei datorii de 298.000 de lei (aproximativ 62.000 euro) în urma negocierii cu banca, intermediată de Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB),…
13:30, 04.12.2019
VIDEO Primarul George Scripcaru a vorbit despre problemele personale pe care le-a avut cu o instituție bancară
Reprezentanții Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul bancar le-au prezentat brașovenilor variantele pentru rezolvarea amiabilă a problemelor cu băncile și IFN-urile. CSALB are un Colegiu…
14:26, 19.11.2019
CSALB: Beneficiile negocierilor dintre consumatori şi bănci depăşesc 2 milioane de euro în ultimii trei ani şi jumătate
Negocierile purtate între consumatori şi bănci/IFN-uri prin intermediul conciliatorilor au adus, în ultimii trei ani şi jumătate, beneficii ce depăşesc 2 milioane de euro, a declarat, marţi, Alexandru Păunescu,…
12:04, 21.10.2019
Cererile acceptate de bănci au depășit în octombrie numărul din 2018
În 2019, până la această dată, s-au format peste 560 de dosare de conciliere în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), față de cele 550 de dosare formate în tot anul…
11:05, 21.10.2019
Băncile şi consumatorii au încheiat 197 de înţelegeri amiabile intermediate de CSALB în acest an
Primele trei trimestre ale anului 2019 reflectă o evoluţie importantă a activităţii CSALB. În 2019, până la această dată, s-au format peste 560 de dosare de conciliere în cadrul CSALB, faţă de cele 550 de dosare…
17:03, 24.09.2019
Păunescu (CSALB): Intermedierea financiară în România este la cel mai jos nivel din Europa
"Noi avem nevoie de existenţa unor astfel de centre pentru că partea de intermediere financiară în România este la cel mai jos nivel din Europa. Suntem undeva la aproximativ 2 % intermediere financiară. (...) E…
10:45, 05.08.2019
A. Paunescu, CSALB: Vrem sa imbunatatim rata cererilor acceptate de banci
Dezideratul pentru 2019 al CSALB este scaderea ratei de refuzuri din partea bancilor la sub 30%, in conditiile in care in acest moment exista banci care sustin acest procent. Cu toate acestea, anumite banci trag…
01:03, 20.07.2019
Numărul persoanelor care au trimis cereri de soluționare a nemulțumirilor cu băncile sau IFN-urile către CSALB aproape s-a dublat
De la începutul anului, 1.053 de persoane fizice au trimis către Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în sistemul bancar (CSALB) cereri de rezolvare a nemulțumirilor cu băncile sau IFN-urile,…
20:37, 18.07.2019
Conciliator: Băncile ar trebui să accepte că situația financiară a clientului se poate schimba, așa cum și clientul a acceptat regulile băncii la semnarea…
&"Băncile ar trebui să accepte faptul că, de-a lungul perioadei de derulare a contractului, situația financiară a consumatorului se poate schimba! Să accepte acest lucru în același mod în care consumatorul…
17:16, 18.07.2019
Cererile de negociere cu bancile aproape s-au dublat fata de 2018. Se fac tot mai multe intelegeri amiabile
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) inregistreaza, pentru al patrulea an consecutiv, cresterea numarului de cereri si de dosare de conciliere formate. De la inceputul anului,…
15:02, 18.07.2019
Tot mai mulţi români apelează la soluţionarea alternativă a litigiilor bancare
„De la începutul anului, 1.053 de persoane fizice au trimis către CSALB cereri de soluționare a nemulțumirilor cu băncile sau IFN-urile, cu 93% mai multe cereri decât în perioada similară a anului trecut. În prima…
11:33, 17.07.2019
S-au dublat cererile de negociere cu băncile
Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) înregistrează, pentru al patrulea an consecutiv, creșterea numărului de cereri și de dosare de conciliere formate. De la începutul anului,…
11:24, 17.07.2019
CSALB a primit de la începutul anului foarte multe cereri de soluţionare a nemulţumirilor cu băncile
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit de la începutul anului cereri de soluţionare a nemulţumirilor cu băncile sau IFN-urile de la 1.053 de persoane fizice, cu 93%…
10:57, 17.07.2019
Cererile de negociere cu băncile aproape s-au dublat faţă de 2018
În prima jumătate a anului 2018 au fost înregistrate 544 de cereri conforme. În ceea ce priveşte formarea dosarelor, creşterea în primele şase luni este de 25% faţă de perioada similară a anului 2018. O categorie…
13:28, 11.07.2019
Recomandări pentru negocierile dintre cosumatori şi bănci
(CSALB) a lansat campania #Conciliatorii, care popularizează în rândul consumatorilor și instituțiilor financiar-bancare metoda concilierii și rezolvării conflictelor în afara instanțelor de judecată. Beneficiile…
10:25, 09.07.2019
CSALB lansează campania #Conciliatorii, care promovează metoda concilierii şi rezolvării conflictelor în afara instanţelor de judecată
"Beneficiile soluţiilor de tipul win-win, rezultate în urma negocierilor pe marginea contractelor existente, reprezintă argumentul principal ale acestei campanii de informare. Interviurile fac referire, în majoritatea…
06:37, 03.07.2019
Alexandru Paunescu (CSALB): Bancile au devenit mai constiente de faptul ca orice consumator este important
Bancile comerciale si-au schimbat fundamental abordarea fata de clientii nemultumiti in ultimii ani si acum sunt mult mai deschise catre solutionarea alternativa a litigiilor. Daca in primul an de functionare a…
12:03, 02.07.2019
Aveti probleme cu bancile? Apelati gratuit la un conciliator! Iata cum procedati Interviu
Romanii care intampina probleme cu bancile pot apela la Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), o entitate independenta, apolitica, non profit, de interes public. Daca plangerea…
23:44, 13.05.2019
O treime din consumatori cer băncilor comerciale şi IFN-urilor să găsească o soluţie pentru nemulţumirile lor
O treime dintre consumatori solicită băncilor comerciale şi IFN-urilor să găsească o soluţie pentru nemulţumirile lor, potrivit rezultatelor unui sondaj anunţate luni de Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor…
18:47, 24.04.2019
O bancă din România a șters 44.621 de euro din datoria unui român
O bancă a fost de acord să steargă o datorie aproape egale cu suma împrumutată iniţial de un consumator din Maramureș, precizează Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB). ”După…
14:11, 24.04.2019
Cum a scăpat o femeie din Maramureș de o datorie de peste 44.600 euro, sumă record ştearsă de o bancă din România
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anunţat, miercuri, că un consumator din Maramureş a obţinut ştergerea unei datorii de 44.621 de euro în urma negocierii cu banca. &"Un…
12:42, 24.04.2019
O femeie din Maramureș a reușit să obțină ștergerea unei datorii de peste 40.000 de euro. Cât timp au durat negocierile
O femeie din Maramureș a obținut ștergerea unei datorii în valoare de 44.621 de euro, o sumă aproape egală cu cea împrumutată inițial. Negocierile cu banca au fost intermediate de Centrul de Soluţionare Alternativă…
11:53, 24.04.2019
Un consumator din Maramureș a obținut ștergerea unei datorii de 44.621 de Euro
Prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a fost soluționat cel mai important caz din punct de vedere valoric. Un consumator din Maramureș a obținut ștergerea…
10:16, 24.04.2019
Cum a obtinut un roman stergerea unei datorii de peste 44.000 de euro la banca
Un consumator din Maramures a obtinut stergerea unei datorii de 44.621 de euro in urma negocierii cu banca, intermediata de Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), acesta fiind…
10:04, 24.04.2019
Incredibil! Sumă record ştearsă de o bancă din România unui român
"Un consumator din Maramureş a obţinut ştergerea unei datorii de 44.621 de euro în urma negocierii cu banca, intermediată de CSALB. În acest caz, banca a acceptat ştergerea unei datorii aproape egale cu suma împrumutată…
00:24, 31.01.2019
SUMA RECORD ECONOMISITA! Peste 1 milion EUR obținuți din negocierile consumatorilor cu băncile în 2018
Negocierile realizate prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) au adus un beneficiu de 1,015 milioane de euro, deopotrivă consumatorilor, cât și întregului…
12:54, 30.01.2019
Clienții bancari care nu și vor mai putea plăti creditele din cauza Ordonanței lăcomiei s-ar putea ndrepta către CSALB. Care sunt soluțiile
Clienții bancari ar putea să apeleze la Centrul de Soluționare Alternativă a Ligiilor în domeniul Bancar (CSALB), ca urmare a efectelor Ordonanțe lăcomiei 114/2018. În opinia reprezentanților CSALB,…
16:30, 11.12.2018
Un consumator din Bucureşti a obţinut o reducere de aproape 39.000 de euro a sumei de rambursat, în urma negocierii cu banca
”Prin procedura desfăşurată în cadrul CSALB i-a fost anulată perceperea pe viitor a comisionului de administrare, în cuantum de 35.000 de euro, plus restituirea comisionului de acordare a creditului, în valoare…
11:03, 11.12.2018
Cum a scapat un bucurestean de plata a 39.000 de euro catre banca
Un bucurestean a obtinut un beneficiu de aproape 39.000 de euro in urma negocierii cu banca, acesta fiind cel mai important caz din punct de vedere valoric, se arata intr-un comunicat al Centrului de Solutionare…
11:55, 17.11.2018
Păunescu (CSALB): Sunt mulți funcționari bancari care nu au auzit de Centru de Soluționare Alternativă a Litigiilor
Educația financiară la nivelul angajaților băncii este foarte importantă pentru că aceștia vând produsele financiare, a declarat, Alexandru Păunescu, director în cadrul Direcției Juridice la Banca Națională a României…